Проєкт Олени Сосєдкі: живе спілкування з клієнтами — у пріорітеті

Проєкт Олени Сосєдкі: живе спілкування з клієнтами — у пріорітеті

  • Категорія: Новини
  • Перегляди: 2636
Ratings
(0)

NEOBANK, новий цифровий на ринку фінпослуг, буде вигідно відрізнятися від інших сервісів високоякісної клієнтською підтримкою. Про це співзасновниця CONCORDBANK Олена Сосєдка розповіла в інтерв'ю SME Banking Club.

Олена Сосєдка вважає, що для бізнес-клієнтів важливо отримати вичерпні відповіді на свої питання зараз і від живого менеджера. «Як би добре не працювали боти, вони не замінять людей в підтримці. Хочемо піти від шаблонних фраз, скриптів ботів і автовідповідачів. Ми любимо наших клієнтів і дамо їм набагато більше, ніж вони звикли отримувати в інших банках», - зазначає Олена.

Саме тому зараз будується великий колл-центр зі штатом висококваліфікованих операторів, які зможуть відповісти на будь-яке питання про можливості системи та проконсультують по продуктах і тарифам. Для зручності клієнтів спілкування з операторами буде можливо у всіх форматах - як телефоном, так і в месенджерах. «Також ми впроваджуємо CRM-систему, яка відкриває операторам доступ до великих масивів інформації і даних. Це дозволить вирішувати питання клієнта на першій лінії і уникати затримок», - підкреслює Олена Сосєдка.

Надрукувати  E-mail

Читайте також: